بازاریابی، توسعه و مدیریت کسب و کار ناربن

بازاریابی، توسعه و مدیریت کسب و کار ناربن

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

بازاریابی، توسعه و مدیریت کسب و کار ناربن
بازدید : 98

کسب و کارهای موفق در دنیای امروز، کسب و کارهایی هستند که پروژه‌های کلیدی و مهم مدیریتی را در چارچوب زمان، مشاوره مدیریت ناربن و  کیفیت و هزینه مناسبی پیاده‌سازی نمایند تا بتوانند از نتایج بسیار ارزشمند آن‌ها استفاده کنند. ناربن در طراحی و پیاده‌سازی این پروژه‌ها، توانمندساز کسب و کارها می‌باشد. از میان این پروژه‌ها می‌توان به طراحی ساختار سازمانی، پیاده سازی راهکارهای مدیریت دانش، مدل‌سازی و بازمهندسی و استانداردسازی فرایندهای کسب و کار، تدوین و بازنگری برنامه‌های راهبردی (استراتژیک)، عارضه یابی سازمانی و اندازه‌گیری و بهبود بهره‌وری اشاره نمود. 

امروزه در دنیای پیچیده و پویای رقابت، کسب و کارهایی موفق هستند که از سبد کسب و کاری بهینه شده با بهره گیری از محصولات و خدمات کارآمد برخوردار باشند. در این خصوص، تدوین و بازنگری مدل کسب و کار، تدوین یا بهبود طرح تجاری کسب و کار، تحلیل و بهینه سازی سبد کسب و کار، تحلیل و بهبود سبد محصولات و خدمات و همچنین انجام مطالعات امکانسنجی طرح ها و محصولات و توسعه کسب و کار ناربن از خدمات اصلی قابل ارائه توسط متخصصین این شرکت می باشد.

عارضه یابی ناربن سازمانی روشی مؤثر برای سنجش فاصله بین کارایی یک سازمان در وضعیت فعلی و وضعیت مطلوب، و بررسی چگونگی رسیدن این سازمان به اهداف خود است. پیش از این عارضه یابی به عنوان یک تکنیک و بخشی از فرآیند توسعه سازمانی شناخته می‌شد، اما در سال‌‌های اخیر خودش به عنوان یک روش مهم مورد توجه قرار گرفته است.

اغلب نقطه آغاز این است که آنچه را که در حال حاضر انجام می‌دهید، ثبت کنید. این فرایند با تجزیه و تحلیل سبد محصول ناربن شامل مبنای سطوح مخارج توسعه محصول، که معمولاً توسط برنامه مالی شرکت مشخص می‌شود، آغاز می‌شود.

حاکمیت شرکتی سیستم یا ساختاری از قوانین، رویه‌ها و مقرراتی است که توسط آن‌ها شرکت هدایت و کنترل می‌شود. اساساً، حاکمیت (راهبری) شرکتی منافع ذی‌نفعان یک شرکت را متوازن می‌کند. ذی‌نفعان به افرادی اطلاق می‌شوند که به شرکت علاقه دارند و تحت تأثیر کسب‌وکار قرار می‌گیرند که شامل سهامداران شرکت، کارکنان، مشتریان، تأمین‌کنندگان، تأمین‌کنندگان مالی، دولت و جامعه می‌باشند. هیئت مدیره، حاکمیت شرکتی را مدیریت می‌کند و مسئولیت همه شرایط شرکت را بر عهده دارد.

طرح کسب و کار (که با نام‌های طرح تجاری و بیزینس پلن نیز شناخته می‌شود) سندی تفصیلی است که توضیح می‌دهد چگونه یک کسب و کار، معمولاً یک استارتاپ، اهداف خود را تعیین می‌کند و از چه طریقی به آن‌ها دست‌می‌یابد. به کمک این طرح می‌توان نقشه راه شرکت را از منظرهای بازاریابی، مالی و عملیاتی طرح‌ریزی کرد. شروع فعالیت‌ها بدون طرح کسب وکار معمولا رویکرد مناسبی تلقی نمی‌شود. در واقع، تعداد بسیار کمی از شرکت‌ها می‌توانند بدون یک طرح مدون، فعالیت طولانی مدت داشته باشند. قطعاً ایجاد و پایبندی به یک طرح تجاری خوب مزایای زیادی دارد؛ از جمله این‌که بتوانید بدون صرف هزینه بالا، ایده‌های خود را بررسی کنید و در بدترین حالت در تئوری (نه در عمل)، پیامدهای شکست ایده خود را ببینید.



نویسنده :
تاریخ : شنبه 2 مهر 1401 ساعت : 2:23
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید